DI PINGGIR SENJA



Di pinggir senja
aku merenung langit
melihat  mentari
kembali ke dalam pelukan tirai malam
  aku lepaskan cinta
agar terbang bebas dicelah awan
sambil jiwaku di simpan
bersama irama sendu sang angin

Dipinggir senja
aku terdiam sepi…
dan kau
terus terbang diatas awan
terpaku dengan keindahan bintang
 aku masih memanggilmu 
namun kau terus membisu
dan  dengan perlahan...
dalam hatimu aku mati.

Dipinggir senja
kita merenung langit yang sama
kau tersenyum bahagia
aku tersenyum
dengan hati penuh luka
dibasahi titisan darah
semerah awan senjakala
tetap aku sebut namamu
dalam setiap doa ku..

No comments:

Post a Comment

:-)

A ROSE BY ANY OTHER NAME ... tuberose

  Salam and good day.  It's the end of July/ early August, and my tuberose is blooming. Go figure. Despite its name, tuberose is not act...